top of page

40 000 prodaných kusů a rekord za 3 hodiny: GymBeam uvádí novou příchuť nakopávače vyvinutého se zná

GymBeam opět spojil síly s influencerem Jakubem Enžlem a společně představují novou příchuť předtréninkového stimulantu ENJOY. Po několikaměsíčním testování přichází na trh dokonale vyladěná exotická příchuť dračí ovoce. Jen za první 3 hodiny se jí prodalo rekordní množství!



V rámci GymBeam portfolia jde už o jeden ze tří influencerských produktů na českém trhu. Nedávno uvedený Shred!t Jana Lišky a oba Enžlovy ENJOY produkty jsou zákazníky dlouhodobě oblíbené, a to i díky úzkému vztahu, který influenceři a značka se svými sledujícími a zákazníky budují.


Složení zůstává stejné jako u první Crystal Blue malinové příchutě, které se prodalo od uvedení na trh již téměř 40 000 kusů. Produkt obsahuje celou řadu účinných látek: beta alanin, citrulin malát, kofein, který má díky l-theaninu a theacrinu pomalý nástup a dojezd v těle, spalovač tuků synefrin a adaptogeny, které obecně zvyšují odolnost organismu. O oblíbenosti produktu a velkých očekáváních svědčí i fakt, že v prvních třech hodinách od spuštění se nové příchutě prodalo přes 500 kusů.


Produkt je k dostání v obou příchutích na webu GymBeam na tomto odkazu.


Comments


bottom of page