Glami spustilo slevovou kampaň a vzkazuje, že nic nemusí být tak jak se na první pohled zdá
Glami spustilo nový televizní spot na podporu povánočních slev, který vzkazuje, že nic nemusí být tak, jak na první pohled vypadá a nakupovat ve slevách lze i v klidu a bez zbytečného stresu. Má čtyři rozdílné konce a běží na kanálech skupiny NOVA, YouTube a na sociálních sítích.
Český vyhledávač módy Glami spustil novou televizní kampaň navazující na předešlý úspěšný koncept a ukazuje, že vše, co vidíte, nemusí být tak, jak na první pohled vypadá. Stejně tak jako Glami, který působí jako e-shop, ale ve skutečnosti jde o vyhledávač módy. Celá kampaň je postavena na pocitech a celkovém prožívání povánoční nákupní horečky. Cílem komunikací Glami je zdůraznit, že i nákupy ve slevách mohou probíhat beze spěchu a online z pohodlí domova.
V rámci kampaně byl vytvořen televizní spot, který jasně ukazuje, jak lze jednoduše podlehnout iluzi prvního dojmu. V reklamě se objevuje mladá žena sedící na gauči, ale po oddálení se ukáže, že ve skutečnosti sedí ve velké slevě. Tvůrci si pohráli se čtyřmi různými variantami spotu, kdy každý z nich končí jinou kategorií. Buď teniskami ve slevě, kabáty a bundami, kabelkami a taškami nebo šaty.
„Cílem naší kampaně je jasné odlišení se od ostatních agresivních a křiklavých slevových kampaní. Celková tonalita spotu se nese v duchu pohody a klidu a tím demonstrujeme, že na Glami se nakupuje s nulovým stresem,“ vysvětluje brand manažerka Glami Hana Zachová.
Spoty poběží na komerčních stanicích patřících do skupiny NOVA až do poloviny února 2019, na YouTube a na sociálních sítích. Na kampani se podílela kreativní agentura Symbio a kromě Česka běží reklamní kampaň bez TV spotů i na Slovensku a v Rumunsku.